KROSNO nowym klientem 180heartbeats + JUNG v MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KROSNO nowym klientem 180heartbeats + JUNG v MATT

180heartbeats + JUNG v MATT wygrało przetarg i rozpoczęło współpracę z marką KROSNO – producentem legendarnych polskich produktów ze szkła, znanych i docenianych na całym świecie.

Firmy podpisały kontrakt na 2017 rok, na mocy którego agencja 180heartbeats + JUNG v MATT w pierwszym kroku przygotuje nowe pozycjonowanie marki KROSNO oraz strategię komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Potrzeba odświeżenia marki KROSNO jest podyktowana m.in. historią ostatnich lat oraz zmianami właścicielskimi – w 2016 roku globalny fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital przejął spółkę i zakończył trwający ponad siedem lat proces upadłości likwidacyjnej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij