Zaczynała przy produkcji programów rozrywkowych TVN: X Factor, Mam Talent. Następnie pracowała w TVN Online, gdzie odpowiedzialna była za produkcje contentu dla TVN.pl ora Player.pl. W Papaya od ponad dwóch lat, realizowała projekty dla takich klientów jak: Toyota, McDonald’s, Play, Rossmann a w ostatnim czasie branded content web series dla marki AXE. W ramach nowych obowiązków Antonina Scipio del Campo będzie odpowiedzialna za realizacje autorskich projektów contentowych Papayi oraz wspierać rozwój działu innowacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024