Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse w Nest Banku: Dziendziel i Borgosz Dyrektorami Wydziałów

Od lipca Departament Marketingu Nest Banku ma na pokładzie dwóch Dyrektorów Wydziału. Oprócz Bartosza Dziendziela i Lecha Borgosza, awansowała również Ewelina Wiśniewska, obejmując kierownictwo nad nowo wyodrębnionym wydziałem Marketingu Operacyjnego.
O autorze
1 min czytania 2017-07-12

W czerwcu pod skrzydłami Maćka Pichlaka powstał również Wydział PR, którym kieruje Agata Dorożuk.

Nest Bank zaistniał na polskim rynku bankowym w ubiegłym roku, przebijając się odważną komunikacją osadzoną w świecie tradycyjnych wartości. Dzięki charakterystycznym i konsekwentnym kampaniom, bardzo szybko zaistniał w świadomości klientów, zyskując coraz większą rozpoznawalność, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Pół roku po launchu wspomagana rozpoznawalność Nest Banku wyniosła 41%*.

Za dynamicznym rozwojem marki stoi zespół Maćka Pichlaka. W związku z ambitnymi planami ekspansji banku i planowanymi intensywnymi kampaniami wspierającymi rozwój oferty produktowej, z początkiem lipca Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz awansowali na Dyrektorów Wydziału, a Ewelina Wiśniewska została Kierownikiem Wydziału. W czerwcu do zespołu dołączyła również Agata Dorożuk jako Kierownik Wydziału PR i rzecznik prasowy.

– Rozwój mojego zespołu to naturalna konsekwencja rosnących potrzeb związanych z komunikacją naszej marki i oferty – mówi Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – Nasz bank dynamicznie się rozwija, mamy ambitne plany ekspansji i rozwoju oferty produktowej. Potrzebujemy więc mocnego wsparcia marketingowego, nowych inicjatyw i nowych kompetencji – mówi Pichlak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bartosz Dziendziel, jako Dyrektor Wydziału Rozwoju Marki, odpowiedzialny będzie za średnio- i długoterminowe zarządzanie strategią komunikacji oraz rozwijanie linii kreatywnych i komunikacyjnych, w tym komunikacji ATL-owej.

Funkcję Dyrektora Wydziału Aktywizacji i Jakości objął Lech Borgosz. W strukturach banku będzie odpowiadał za zarządzanie marką we wszystkich kanałach sprzedaży oraz nadzorowanie działań aktywacyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowo powstałym Wydziałem Marketingu Operacyjnego pokieruje Ewelina Wiśniewska, która odpowiadać będzie za strategię obecności marki i produktów banku w kanałach online oraz komunikacją do bazy własnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za relacje z mediami oraz za kształtowanie wizerunku firmy odpowiada Agata Dorożuk, która objęła stanowisko Kierownika Wydziału PR i rzecznika prasowego banku.

Nest Bank cieszy się dużym uznaniem w branży finansowej oraz marketingowej. W czerwcowym rankingu Forbes znalazł się w Top 5 polskich marek finansowych, a projekt rebrandingu marki nagrodzony został złotą statuetką Transform Awards Europe 2017 – jednego z najważniejszych konkursów kreatywnych na świecie.