Michał Rudek na stanowisku Senior Art Directora w 180heartbeats + JUNG v MATT łączy doświadczenie digitalowe i start-upowe ze światem ATL. Dotychczas pracował w agencjach Artegence, Cheil Worldwide, UpNext.io oraz Grey Warsaw, realizując projekty m.in. dla PLAY, IKEA, Samsung, Volvo, mBank oraz ING.
Mateusz Gaca w 180heartbeats + JUNG v MATT objął stanowisko Senior Copywritera. Doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w agencjach sieciowych, m.in. Grey Group Poland, McCann Worldwide Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Ogilvy Interactive. Realizował projekty przede wszystkim dla IKEA, mBank, Volvo oraz Banku Pekao SA, Link4, IBM.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Mateusz i Michał to głodni wyzwań, proaktywni młodzi ludzie, z szerokim już doświadczeniem kreatywnym, a przede wszystkim z energią pasującą idealnie do zespołu 180heartbeats. W ich podejściu i pomysłach widzę właściwy poziom lekkości, oryginalność i dystans potrzebny w dzisiejszej polskiej komunikacji reklamowej – mówi Martin Winther, Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Michał Rudek i Mateusz Gaca mają na swoich kontach nagrody i nominacje w krajowych i międzynarodowych konkursach oraz festiwalach reklamowych, m.in. KTR, Golden Drum czy Eurobest. Są także kilkukrotnymi zwycięzcami polskich edycji Young Creatives – Michał dwukrotnym, Mateusz – trzykrotnym.
Michał Rudek i Mateusz Gaca poprzednio pracowali w Grey Group Poland.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing