Reklama może być sztuką – konkurs Geberit na mural we Włocławku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama może być sztuką – konkurs Geberit na mural we Włocławku

To prezent dla mieszkańców Włocławka i pracowników Geberit – szwajcarska firma postanowiła ozdobić miasto i własną fabrykę we Włocławku muralem. Z okazji 20-lecia pracy fabryki organizuje konkurs na projekt muralu.

„Siła żywiołów siłą spokoju” to hasło i motyw przewodni konkursu. Przed artystami stoi zadanie zinterpretowania tego hasła i zaproponowania projektu. Poza tym – pełna dowolność.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zwycięzca zostanie wybrany przez jury konkursowe. Na uczestników czekają też nagrody dodatkowe – przyznane w głosowaniu internautów oraz w głosowaniu pracowników włocławskiej fabryki. W sumie Geberit przygotował nagrody o łącznej wartości 22 000 zł.

Na fanpage’u Geberit na Facebooku działa już aplikacja, przez którą można zgłaszać swoje prace. Tam też można poznać szczegóły konkursu.

PS

To nie pierwszy raz, gdy firma postanawia zostać mecenasem sztuki. Ostatnio sławnym przykładem był mural Serce Adama, który ozdobił ścianę Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

PS2

Po street art sięgają także instytucje, po których nikt by się tego nie spodziewał – jak nowozelandzka policja przy okazji kampanii „You Can Do Something Extraordinary”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij