Smart Deal+: nowy produkt Smart AdServer dla kupujących i wydawców

Deal+ to kolejny krok do przodu w rozwoju technologii programmatic. Już teraz kupujący mogą otrzymać dostęp do powierzchni wielu wydawców w ramach pojedynczego deal ID, dzięki czemu proces zakupu mediów staje się jeszcze prostszy.
O autorze
1 min czytania 2017-07-31

W ramach Deal+ ustalone zostaje jedno deal ID dla wszystkich zainteresowanych klientów. Następnie Smart Adserver buduje pakiet, ustala cenę i przy współpracy z działem marketingu kieruje propozycję do lokalnych i globalnych partnerów kupujących. Pakiety mogą obejmować wybrane formaty reklamowe, kategorie powierzchni reklamowej, profile użytkowników lub być stworzone z myślą o promocji konkretnych wydarzeń lub dla określonych kupujących. Deal+ nie ogranicza się do wybranych platform DSP – jest dostępny dla wszystkich. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Deal+, kliknij tu.

Podstawową korzyścią dla strony popytowej jest fakt, że w ramach Deal+ gromadzone są duże wolumeny odsłon, pozwalające osiągnąć zamierzoną skalę działań. Wystarczy jedno deal ID, żeby w łatwy i transparentny sposób kupić ruch na powierzchni premium nie ograniczając się do pojedynczego wydawcy.

Wartość dodana Deal+ dla strony podażowej sprowadza się przede wszystkim do nowych możliwości w zakresie budowania popytu oraz kanałów dotarcia do większej liczby kupujących. Towarzyszy temu pełna gwarancja przejrzystości ceny i braku ukrytych opłat.

Po zakończonych sukcesem testach, przeprowadzonych między innymi z RTB House, Deal+ zostaje oficjalnie uruchomiony w Europie oraz Ameryce Południowej, gdzie działają już pierwsze stworzone w jego ramach pakiety, obejmujące wybrane formaty reklamowe. W niedalekiej przyszłości światło dzienne ujrzą także nowe pakiety, budowane wokół określonych kategorii powierzchni reklamowej, widzialności reklam i profili użytkowników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podkreśla Łukasz Włodarczyk, Head of Global Inventory Partnerships w RTB House, na skuteczność programatycznego zakupu powierzchni reklamowej wpływa nie tylko poziom zaawansowania technologii, ale również skala działania. – Dzięki dostępowi do zoptymalizowanej pod względem zasięgu powierzchni Smart AdSever, mamy możliwość dotarcia do dużej liczby użytkowników. Korzystając z Deal+ nie tylko oszczędzamy czas, ale również pozwalamy naszemu bidderowi kupować w możliwie najefektywniejszy sposób. Wszystko po to, by jeszcze lepiej realizować indywidualne potrzeby naszych klientów – mówi Włodarczyk i dodaje – RTB House ma innowacyjność w firmowym DNA, dlatego chętnie stawia na najnowsze rozwiązania, takie jak Deal+, by dzięki temu utrzymywać najwyższą jakość prowadzonych działań.

Kupujący w coraz większym stopniu koncentrują swoje wysiłki na komunikacji z grupą docelową przy wykorzystaniu technologii programmatic,” twierdzi David Pironon, Chief Programmatic Officer w Smart AdServer. „Smart Deal+ wyprzedza ich oczekiwania oferując bezpośredni dostęp do odpowiedniej powierzchni. Skala i przejrzystość to główne filary Deal+. Informacja zwrotna od partnerów, którzy współpracowali z nami w fazie testów jest bardzo pozytywna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się