Customer Journey Mapping

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Customer Journey Mapping

Już 24 sierpnia odbędzie się warsztat Customer Journey Mapping. Zapraszamy!

Słyszysz tu i ówdzie, że ktoś "zrobił" Customer Journey swoich Klientów (Podróż Klienta). Zastanawiasz się, co się pod tym, w praktyce, kryje. Czy to proste, szybkie, czy może trzeba zaangażować więcej sił organizacji do takiej diagnozy doświadczeń Waszych Klientów?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zarządzanie doświadczeniami klienta jest kluczowym elementem strategii biznesowej każdej organizacji. Wyzwaniem jest budowanie lojalności klienta. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi jest mapa podróży klienta. Wiemy, jak ją przygotować. Wiemy jak z niej korzystać, by osiągać cele! Dołącz do nas, by się przekonać!

Już 24 sierpnia w Warszawie. Wyjątkowi Eksperci z CustomerMatters. Case studies: PZU, AViva, Bank Millennium!

Nie może Cię zabraknąć!

Szczegóły dostępne są na stronie.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij