Bardzo Dobry Sklep zmienił sposób komunikacji marki

Ludzie kupują produkty, ale kochają, nienawidzą albo po prostu pamiętają marki. To sprawia, że mając do wyboru te same warunki zakupu wybiorą sklep, który jest im bliższy, który w ich percepcji ma silniejszą markę, z którym czują mocniejszą więź – odpowiada Paweł Paszkowski, Dyrektor E-commerce...
O autorze
2 min czytania 2017-08-01

…bdsklep.pl pytany o potrzebę, która stała za stworzeniem strategii komunikacji.

Inspiracja do działania

Bardzo Dobry Sklep chce zmieniać styl życia swoich klientów sprzedając produkty FMCG przez internet z dostawą do domu. Pomaga odzyskać czas na rzeczy ważne. Ale tym charakteryzuje się każdy e-commerce… Jaki jest zatem nowy bdsklep.pl? – To pogodny, radosny pomocnik, dowcipniś. Uosabia radość z życia – mówi Rafał Jackiewicz – Kierownik działu marketingu bdsklep.pl. – Ucieleśnia energię i dążenie do zmian. Szczególnie zmian w codziennym życiu i planie dnia. Zachęca do tego, aby czerpać z niego więcej będąc aktywnym i wykorzystując czas na rzeczy, które sprawiają radość. Wychodzi poza schemat i rutynę.

Aktywność dająca radość

Bdsklep.pl zachęca do spędzenia zaoszczędzonego czasu aktywnie. Nie przekonuje do tego biernie lecz daje przykład. Nawiązał współpracę z Ośrodkiem Rehabilitacji Jeży w Kłodzku i schroniskiem dla zwierząt w Białymstoku. – Zachęcamy do wzięcia z nami udziału w aktywnym życiu i inicjowanych przez nas działaniach niosących radość zarówno klientom jak i społeczności – dodaje Rafał Jackiewicz.

Wpływ strategii marki na strategię sprzedaży

Strategia marki ma wspierać strategię sprzedaży w taki sposób, aby klienci ponawiali zakupy, częściej odwiedzali bdsklep.pl, kupowali więcej i aktywnie uczestniczyli w komunikacji marki oraz aktywnościach z nią związanych. Celem głównym jest budowa lojalności, powtarzalności i zaangażowania wokół marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Atrybuty marki

Claim Bardzo Dobry Sklep nawiązuje do wielu obszarów działalności firmy. Bardzo dobre są: jakość usługi, obsługa klienta, oferta, ceny, transport, aktywności, które marka realizuje są bardzo dobrymi inicjatywami. Bardzo dobry sklep jest spójny z osobowością marki: wolność, radość płynąca ze zmiany, aktywności.

Sygnetem nowego logo bdsklep.pl jest przedstawiony frontalnie jeż. Oprócz logotypu jeż występuje też w komunikacji przybierając różne postawy w zależności od kontekstu czynności. W warstwie ilustracyjnej stylistyka nawiązuje do sympatycznych maskotek oraz postaci z filmów animowanych. Warstwa symboliczna jeża czerpie pozytywne konotacje w legendach Azji Środkowej gdzie jeż był traktowany jako swoisty bohater cywilizacyjny, doradca człowieka. Zupełnie jak bdsklep.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prostota Zakupów

Zakupy w internecie są banalnie proste. Kilka minut i już. Wygodne, nowoczesne, przyjemne. Kupujący w internecie są zaradni, sprytni, nie dźwigają niepotrzebnie ciężkich siatek z zakupami, bo po co? Zakupy robią ze smartfona, komputera skąd chcą i kiedy chcą, dlatego są wolni. Zakupy w internecie oszczędzają czas, są proste i nieskomplikowane. Kupujący w internecie są cool, wyróżniają się z tłumu. Zakupy są modne. To zmiana życia, uwolnienie się od rutyny, ograniczeń tradycyjnego modelu zakupów i wszelkiej uciążliwości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Eksperci e-commerce

Bdsklep.pl to dynamicznie rozwijający się e-commerce, świetnie radzący sobie w tak trudnej kategorii. Nowoczesna technologia, świetne kompetencje i wizja zaprowadzi ich na szczyt w tak szybko rosnącej kategorii jak e-grocery. Warto ich bliżej poznać i na bieżąco obserwować. Widać, że nie zwalniają tempa. W zeszłym roku inwestycja, w tym roku ogromne zmiany. Technologia, marketing, strategia. Niebawem mogą się stać jednym z najmodniejszych sklepów online. Będą kreować trendy.