Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK stworzył limitowaną kolekcję lnianych tekstyliów – „NaturaLnie”

Do e-sklepu KUKBUK trafiła właśnie limitowana kolekcja tekstyliów kuchennych oraz stołowych stworzona przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK. Kolekcja „NaturaLnie” liczy osiem produktów. Wszystkie są w 100% lniane i uszyte w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-08-03

Produkty mają naturalny kolor płótna i zdobione są subtelnymi, złotymi haftami. W skład kolekcji wchodzą: komplet podkładek na stół (zestaw 2 szt.), fartuch o kroju klasycznym, fartuch ze skrzyżowanymi na plecach szelkami, woreczek na bagietkę, worki na produkty sypkie w trzech rozmiarach (15×25 cm, 20×30 cm i 25×40 cm) oraz torba na zakupy.

„Na początku br. wspólnie z marką à Tab stworzyliśmy wiosenną kolekcję tekstyliów domowych. Seria „NaturaLnie” jest naszą pierwszą pełnowymiarową i w zupełności autorską kolekcją. To szlachetny minimalizm w bardzo dobrej jakości. Jest to pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia nasza autorska seria. Planujemy rozwijać część e-commerce i systematycznie poszerzać portfolio produktów w kukbukowym e-sklepie.” – mówi Daria Pawlewska, wydawczyni i redaktorka naczelna magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

Wszystkie produkty z kolekcji „NaturaLnie” oraz wiele więcej dostępnych jest w e-sklepie KUKBUK na www.kukbuk.com.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing