MIX TAKI NA 2 SMAKI! – rusza kampania reklamowa JOVI DUET

Z początkiem sierpnia wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych JOVI DUET – marki z portfolio Lactalis Polska. To pierwsza telewizyjna kampania w historii marki.
O autorze
0 min czytania 2017-08-04

Hasło kampanii: „MIX TAKI NA DWA SMAKI“ nawiązuje do unikalnych, nieoczywistych połączeń dwóch owoców w JOVI DUET.

W 20-sekundowym spocie pełne radości i energii sceny z młodymi ludźmi przeplatają się z soczystymi ujęciami owocowego, jogurtowego duetu: truskawki & kiwi, podkreślając apetyczność napoju i zachęcając do jego spróbowania. W spocie wystąpiły m.in.: Magdalena Bieńkowska – Miss Polski 2015, Blanka Tichoruk – Miss Polski Nastolatek 2014, a także wielokrotna finalistka Mistrzostw Europy i Mistrzyni Polski w skokach do wody – Patrycja Pyrzak.

Spot emitowany jest w stacji TVN oraz w stacjach tematycznych TVP, TVN i Polsat.

Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, a za produkcję i post produkcję – Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj