Legendarne Wyzwanie Smaku Pepsi ruszyło!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Legendarne Wyzwanie Smaku Pepsi ruszyło!

Polacy już po raz szósty mają szansę uczestniczenia w tej kultowej aktywacji. Agencja Ewesa od pierwszej edycji odpowiedzialna jest za kompleksową realizację wszystkich działań eventowych – kreację, planowanie oraz produkcję.

Na czym polega Wyzwanie Smaku?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.

Tegoroczna edycja Wyzwania Smaku Pepsi to zupełnie nowe formy działań. Po raz pierwszy aktywacja dostępna jest przez prawie cały sezon letni w jednej lokalizacji – na gdańskiej plaży. W wybranych terminach konsumenci spotkają tam także wyjątkowego ambasadora kampanii – Filipa Chajzera. Wizyta w plażowej strefie Wyzwania Smaku to gwarancja dobrej zabawy – pokazy kuchni molekularnej bazującej na Pepsi, warsztaty rzeźbienia w lodzie – to tylko niektóre z propozycji.

Po raz pierwszy w historii zaprosiliśmy konsumentów, aby to oni przeprowadzili Wyzwanie Smaku swoim znajomym. Każdy może przyjść do strefy i na własne oczy przekonać się, jak wygląda Wyzwanie Smaku od „kuchni”. Wyzwanie Smaku można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go z innym napojem typu cola w wersji bez kalorii.

Konsumenci mogli również zaprosić Wyzwanie Smaku do swojego miasta, by wraz z Filipem Chajzerem świetnie się bawić w gronie znajomych. Zasada była prosta – żeby dostać taką szansę należało opublikować na Instagramie zdjęcie z Pepsi w swoim mieście, oznaczając fotę nazwą miasta np. #Miasto oraz #WSPuMnie. Zwycięskim miastem jest Konin, w którym to już 11 sierpnia pojawi się ekipa Wyzwania Smaku Pepsi.

Uzupełnieniem działań są mobilne teamy, które zapraszają do udziału w zabawie m. in. mieszkańców Warszawy i Katowic.

Agencja Ewesa już po raz 6 realizuje działania w ramach Wyzwania Smaku Pepsi na rynku polskim. Uczestniczyła również we wdrażaniu aktywacji na terenie innych krajów Europy: Norwegii, Rumunii, Rosji, Turcji, Czech, Słowacji, Albanii, Węgier i Ukrainy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij