K2 z Lay’s Maxx w 7 krajach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 z Lay’s Maxx w 7 krajach

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Lay’s Maxx na siedmiu europejskich rynkach.

Zakres współpracy obejmie zaprojektowanie opakowań oraz przygotowanie reklam telewizyjnych. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii działań marketingowych w Rumunii, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Grecji, Turcji oraz Polsce. Aktywności zaplanowano na trzeci i czwarty kwartał 2017 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PepsiCo właściciel marki Lay’s Maxx, to jeden z największych światowych liderów produkcji artykułów spożywczych i napojów. W portfolio koncernu znajdują się 22 kategorie produktowe, z których każda generuje sprzedaż detaliczną utrzymującą się na poziomie ponad miliarda dolarów rocznie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij