Wchodzisz w to? - LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wchodzisz w to? - LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

„Wchodzisz w to?” – pod takim hasłem wystartowała kampania LOWE Warsaw dla wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).

Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki, a także wyróżnienie produktu na półce. Materiały kreatywne przedstawiają bawiące się osoby na owocach danego smaku z hasłami: „Buszowanie w Mięcie” „Freestyle w Mango” czy „Zabawa w Cytrusach” – podsumowane zapytaniem: „Wchodzisz w to”?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie kreacja komunikacji. W wyniku prac zespołu powstała seria key visuali oraz kreatywne materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij