Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Karczmarek wzmacnia dział strategii LiquidThread

Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
O autorze
0 min czytania 2017-08-18

Przez ostatnie 2 lata Anna pracowała w agencji K2 Internet, gdzie zajmowała się tworzeniem strategii w obszarze digitalu. Pracowała m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Ikea, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W LiquidThread Anna będzie zajmowała się tworzeniem rozwiązań strategicznych dla klientów agencji w dziale, który prowadzi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director.