Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PZPPF w gronie klientów MSL

Od sierpnia 2017 roku Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego w działaniach komunikacyjnych wspierać będą konsultanci MSL.
O autorze
1 min czytania 2017-08-24

Zespół agencji odpowiadać będzie za planowanie i realizację komunikacji zewnętrznej Związku, w tym pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie przy wydarzeniach specjalnych. Celem współpracy jest kontynuacja dialogu z opinią publiczną na temat ochrony zdrowia oraz edukacja w zakresie ekonomicznego potencjału krajowego przemysłu farmaceutycznego.

– Chcemy aby współpraca z MSL wspierała realizację misji Związku, którą jest poprawa dostępu pacjentów do nowoczesnych i skutecznych leków. Mamy nadzieję, że poprzez budowę trwałej relacji z mediami i aktywność w sferze publicznej będziemy mogli efektywnie edukować Polaków na temat terapeutycznej wartości leków generycznych i bionastępczych, wpływu krajowego przemysłu farmaceutycznego na bezpieczeństwo lekowe państwa, a także pokazać wkład w gospodarczy rozwój Polski – powiedział Zdzisław J. Sabiłło, Prezes Zarządu, PZPPF.

– Jest wiele inicjatyw, zarówno edukacyjnych, jak i biznesowych realizowanych przez PZPPF, które w znaczącym stopniu mogą mieć wpływ na rynek, a przede wszystkim poprawić sytuację pacjentów. Jesteśmy dumni, że w ramach współpracy będziemy mieli możliwość skutecznie je wspierać – podkreśla Renata Toczyska-Seliga, Członek Zarządu MSL.

Polski Związek Pracodawców Przemysły Farmaceutycznego działa na rzecz ochrony praw krajowych producentów leków oraz reprezentuje zrzeszone w nim podmioty wobec organów władzy, administracji rządowej, samorządu terytorialnego, związków zawodowych oraz organów Unii Europejskiej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj