Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wybierz, Przymierz, Kup! – HEPPIN.com pozwala klientom za darmo przymierzać ubrania

HEPPIN.com, jako pierwszy sklep internetowy z branży odzieżowej w Polsce, wprowadził rozwiązanie, które pozwala klientom za darmo przymierzać ubrania w domu. Opcja „Wybierz, Przymierz, Kup” daje klientom możliwość wyboru pożądanych produktów w e-sklepie i ich zakup lub zwrot dopiero po przymierzeniu
O autorze
1 min czytania 2013-05-17

Darmowa przymiarka bez ryzyka

Do tej pory kupujący w sklepach internetowych, mogli mierzyć ubrania dopiero po ich zakupie. Teraz wygląda to inaczej. Klient może najpierw zamówić produkt, a dopiero później podjąć decyzję o jego zakupie lub zwrocie.

Jak to działa?

Koniec z dylematem, który rozmiar wybrać. W przypadku opcji Wybierz, Przymierz, Kup klient, może zamówić wymarzoną kreację w dwóch rozmiarach i zachować tylko tę, która leży idealnie. Na podjęcie decyzji ma 10 dni, od chwili odebrania paczki z zamówieniem. Niepasujące rzeczy zwraca bezpłatnie paczkomatem bez żadnych konsekwencji. Płaci tylko za te produkty, które postanowił zachować.

Kto może kupić i za ile?

Zamówienia w opcji Wymierz, Przymierz, Kup może dokonać każdy, kto nie ma nieuregulowanych płatności w sklepie HEPPIN.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Limit zamówienia dla nowych klientów wynosi 300 zł. Stali klienci, mogą dokonywać zakupów na wyższe kwoty. Ich limit jest uzależniony od średniej wysokości zamówień i może sięgać nawet 800 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing