Wkręć się w podróżowanie! – eSky rusza z nową kampanią

W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania marketingowa promująca eSky.pl S.A. – platformę oferującą możliwość kompleksowego planowania podróży. Kampania obejmuje zarówno krótkie spoty telewizyjne, jak i działania online wykorzystujące popularne media społecznościowe i platformy wideo.
O autorze
2 min czytania 2017-09-01

W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania marketingowa promująca eSky.pl S.A. – platformę oferującą możliwość kompleksowego planowania podróży. Kampania obejmuje zarówno krótkie spoty telewizyjne, jak i działania online wykorzystujące popularne media społecznościowe i platformy wideo.

Wkręć się w podróżowanie!

Choć zbliża się początek roku szkolnego, a dla większości Polaków najpopularniejszy sezon urlopowy dobiega końca, eSky – platforma umożliwiająca kompleksowe planowanie wyjazdów online – udowadnia, że wakacje trwają cały rok.

Inauguracja kampanii w drugiej połowie sierpnia nawiązuje do filozofii naszej marki, która głosi, że każdy pretekst jest dobry, aby udać się w podróż – mówi Tomasz Kaczmarek, Marketing Manager grupy eSky – Działania promocyjne pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie” mają na celu zachęcenie Polaków do planowania wyjazdów nie tylko w wakacje.

Kampania telewizyjna obejmująca krótkie, kilkusekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 16 sierpnia 2017 r. Właśnie ruszyły wspierające działania digitalowe: kampania promocyjna marki na Facebooku, Instagramie i Twitterze, krótkie spoty reklamowe na YouTube i VOD (Player i TVP VOD) oraz reklamy na portalach podróżniczych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwieńczeniem całej komunikacji w ramach najnowszej kampanii jest uruchomienie nowego serwisu www.inspiracje.esky.pl – źródła cennych informacji o ciekawych destynacjach, który ma być dodatkową pomocą w zaplanowaniu wyjątkowej podróży. Odbiorcy znajdą tam także przydatne wskazówki i porady dotyczące planowania podróży oraz treści edukacyjne, dotyczące m.in. praw przysługujących podróżnym.

Planując szerokie działania komunikacyjne dla eSky, chcieliśmy podkreślić dynamiczny rozwój produktów, jakie oferujemy oraz pokazać odbiorcom, że można z nami zorganizować każdy rodzaj wyprawy – od tej najbliższej czy weekendowej, aż po „wyjazd życia”. Z eSky podróżowanie na własną rękę jest nieskomplikowane i niedrogie – tłumaczy Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director Grupy eSky – Czasem nasi użytkownicy nie zdają sobie sprawy z tego, że wystarczy tylko kilka kliknięć i już mogą rozpocząć wyjazd. Z eSky jest to niezwykle proste i bezpieczne. Nasz klient ma świat w zasięgu ręki dzięki zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom, jakie oferujemy. Chcemy o tym przypomnieć tym bardziej teraz, po sezonie wakacyjnym, bo przecież na podróże jest czas przez okrągły rok. Ponadto, chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku, chcemy wzmacniać wizerunek marki jako najlepszego i najważniejszego partnera podróży, który jednocześnie daje klientowi poczucie bezpieczeństwa w planowaniu wyjazdu marzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorem działań promocyjnych jest dom mediowy Media Republic. Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Agencja Kreatywna Creogram, a materiały graficzne dostarcza H20 Creative.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzięki dynamicznemu rozwojowi, eSky od kilkunastu lat jest wiodącym agentem turystycznym online (OTA) w Polsce. Oprócz działalności na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, firma obecna jest także w Ameryce Południowej, gdzie działa pod nazwą eDestinos. Obecnie eSky oferuje klientom szeroką gamę pomocnych pakietów dopasowanych do ich potrzeb – począwszy od sprzedaży biletów lotniczych, rezerwacji noclegu, poprzez wykup ubezpieczenia turystycznego, wynajem samochodu, aż po zaawansowane technologicznie dynamiczne pakiety touroperatorskie. Platforma w przystępny sposób pomaga zaplanować każdy etap podróży. Dba również o bezpieczeństwo i finanse swoich klientów, współpracując z bankami na poziomie najnowocześniejszych systemów zabezpieczeń. Zaufało jej ponad 5,1 mln użytkowników.