Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Studio Tymbark największym kanałem markowym na YouTube!

Studio Tymbark to już oficjalnie najpopularniejszy kanał markowy na polskim YouTube! Wyprzedził on wszystkie inne i gromadzi największą publiczność – niedawno przekroczył liczbę 230 tys. subskrybentów!
O autorze
1 min czytania 2017-09-04

Tymbark niedawno wkroczył na pierwsze miejsce podium najpopularniejszych marek na YouTube. Studio Tymbark potrzebowało zaledwie roku i pięciu miesięcy, by stać się największym kanałem markowym w Polsce. Liczba subskrybentów kanału jest porównywalna ze średniej wielkości polskim miastem – 230 tys. osób mogłoby zaludnić całą Częstochowę, Radom lub Toruń.

Tymbark opublikował dotychczas 93 filmy, których łączna ilość wyświetleń sięga prawie 15 milionów! Niesamowita jest także aktywność widzów – wygenerowali oni już prawie 93 tysiące komentarzy i wcisnęli 740 tysięcy razy „łapkę w górę” (aż 97% ocen pod publikacjami to te pozytywne). Już w październiku pojawi się setny odcinek Studia!

Studio Tymbark w jednym miejscu skupia najpopularniejszych twórców internetowych i ich przyjaciół. Jaś Dabrowsky, SKKF, Zuzanna Borucka, Cyber Marian, Olsikowa, Czokled wraz z gośćmi – popularnymi twórcami internetowymi, artystami i sportowcami, co tydzień przyciągają przed monitory tysiące odbiorców. Tymbark dba o pozytywną energię w Studiu, tak jak na co dzień dba o swoich konsumentów. Wesoła atmosfera, wyjątkowy kontakt prowadzących z widzami, różnorodność realizowanych pomysłów i autentyczność to domena kanału. Tymbarkowy Kapsel stał się symbolem nie tylko dobrej zabawy z przyjaciółmi, ale i unikalnych, szczerych relacji. Dzięki obecności na YouTube, którego użytkownikami są w dużej mierze ludzie młodzi, marka wciąż buduje i umacnia więź z konsumentami. Tymbark nie zwalnia tempa i widzów czeka jeszcze z pewnością wiele niesamowitych wrażeń!

Zachęcamy do śledzenia kanału na YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe odcinki w każdą sobotę o 18:00!

Słuchaj podcastu NowyMarketing