Tymbark niedawno wkroczył na pierwsze miejsce podium najpopularniejszych marek na YouTube. Studio Tymbark potrzebowało zaledwie roku i pięciu miesięcy, by stać się największym kanałem markowym w Polsce. Liczba subskrybentów kanału jest porównywalna ze średniej wielkości polskim miastem – 230 tys. osób mogłoby zaludnić całą Częstochowę, Radom lub Toruń.
Tymbark opublikował dotychczas 93 filmy, których łączna ilość wyświetleń sięga prawie 15 milionów! Niesamowita jest także aktywność widzów – wygenerowali oni już prawie 93 tysiące komentarzy i wcisnęli 740 tysięcy razy „łapkę w górę” (aż 97% ocen pod publikacjami to te pozytywne). Już w październiku pojawi się setny odcinek Studia!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Studio Tymbark w jednym miejscu skupia najpopularniejszych twórców internetowych i ich przyjaciół. Jaś Dabrowsky, SKKF, Zuzanna Borucka, Cyber Marian, Olsikowa, Czokled wraz z gośćmi – popularnymi twórcami internetowymi, artystami i sportowcami, co tydzień przyciągają przed monitory tysiące odbiorców. Tymbark dba o pozytywną energię w Studiu, tak jak na co dzień dba o swoich konsumentów. Wesoła atmosfera, wyjątkowy kontakt prowadzących z widzami, różnorodność realizowanych pomysłów i autentyczność to domena kanału. Tymbarkowy Kapsel stał się symbolem nie tylko dobrej zabawy z przyjaciółmi, ale i unikalnych, szczerych relacji. Dzięki obecności na YouTube, którego użytkownikami są w dużej mierze ludzie młodzi, marka wciąż buduje i umacnia więź z konsumentami. Tymbark nie zwalnia tempa i widzów czeka jeszcze z pewnością wiele niesamowitych wrażeń!
Zachęcamy do śledzenia kanału na YouTube.
Nowe odcinki w każdą sobotę o 18:00!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing