Divante w modelu success-fee dla home&you

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Divante w modelu success-fee dla home&you

Divante rozpoczyna projekt generowania sprzedaży w sklepie internetowym home&you, który istnieje na rynku od kilku miesięcy i cieszy się dużą popularnością. Znaleźć w nim można zarówno produkty z najnowszej kolekcji jak i wyprzedażowe. Ceny i promocje online odpowiadają tym w salonach stacjonarnych.

Divante uruchamia obecnie działania związane z szeroko rozumianym generowaniem sprzedaży w sklepie. Będzie to marketing w wyszukiwarkach, reklamy w modelu RTB, programy partnerskie, e-mail marketing do baz zewnętrznych. Celem jest pozyskanie wysokiej jakości ruchu, który przełoży się wprost na efekty sprzedażowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Cieszymy sie z rozpoczęcia współpracy z Divante, dzięki ich doświadczeniu wierzymy, ze uda nam się dotrzeć z naszą ofertą do nowych klientów marki home&you - mówi Jarek Ruciński, szef eCommerce Lpp Tex S.A

Projekt realizowany jest w modelu success-fee, wynagrodzenie Divante uzależnione będzie wprost od sprzedaży generowanej dla sklepu. Marka home&you dołączyła tym samym do grona kilkudziesięciu klientów Divante obsługiwanych w modelu success-fee.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij