“Pamiętaj, nie bierz od nieznajomych cukierków na ulicy” powtarzała moja mama. Plakaty tej kampanii mówią więcej niż tysiąc słów

“Pamiętaj, nie bierz od nieznajomych cukierków na ulicy” powtarzała moja mama. Plakaty tej kampanii mówią więcej niż tysiąc słów
W dobie cyfryzacji, dzieci spędzają w sieci więcej czasu niż dorośli. Szanse na spotkanie z nieznajomym w sieci są tak samo duże, jak na ulicy. To samo tyczy się zagrożeń.
O autorze
1 min czytania 2017-09-08

Setki tysięcy osób dorosłych tworzy konta, na których podszywa się pod dzieci. Jest ich tak wiele, że giną one w gąszczu wszystkich profili w social mediach. Według raportów istnieje ponad 80 milionów fałszywych profili na portalach społecznościowych.

Lizaki, cukierki, czekolada i balon to rzeczy, dzięki którym przyciągniemy uwagę dzieci. Seria plakatów kampanii została umieszczona w newralgicznych miejscach, w których rodzicie przejeżdżają codziennie z dziećmi. Akcja ma na celu uświadomić rodziców, by zwracali uwagę dzieci na potencjalne zagrożenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za akcje odpowiedzialni są JWT Indie oraz Cyber Crime Awareness Society.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Historia przedstawiona w spocie od Movistar pokazuje, że nie wszystko jest tym, czym może nam się wydawać. To „Love Story” nie kończy się happy endem.

PS2

Jeśli nie pamiętacie polskiej akcji, która miała uświadamiać dzieci, że nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie monitora, my przypominamy: