Dwuminutowa reklama jest potwierdzeniem tego, że koncern Halo Top od zawsze słynął z dość zadziwiających pomysłów na marketing, ale czy tym razem nie przeszedł za cienką granice niesmaku?
Reklama lodów jest niepokojąca i intrygująca, a jednocześnie daje do myślenia. Fani serialu Black Mirror mogą być zachwyceni!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To chyba najdziwniejsza reklama lodów od czasów pojawienia się kampanii Little Baby’s Ice Cream:
Inny przykład niesmacznej reklamy marki spożywczej to spot Skittles, który marka wypuściła z okazji obchodzonego w Stanach dnia matki. Spot miał być symbolem połączenia, które występuje między dzieckiem a matką, jednak coś poszło nie tak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Kolejną nietrafioną reklamą był spot „Dad” McDonald’s. W reklamie widzimy rozmowę matki z synem, który próbuje poradzić sobie z utratą bliskiej osoby. Wspólnie z rodzicielką wspominają zmarłego, jednak przez obraz jaki nakreśla mu matka, ten nie potrafi znaleźć w sobie wspólnych cech z tatą. Rozwiązaniem problemu okazuje się kolacja w McDonald’s i burger Filet-O-Fish, który wg kobiety, również był ulubionym rodzajem kanapek zmarłego.
PS3
Inne reklamy lodów, które niekoniecznie zachęcają do konsumpcji, znajdziecie → tutaj.