W ten sposób powstały wyjątkowe layouty reklamowe takich marek jak: Dr Oetker, MERCEDES, Raiffeisen POLBANK i WEDEL.
Większość zawartych w tym wydaniu materiałów reklamowych została zilustrowana, m.in. layouty marek BOBO FRUT, Dr.Oetker, FOXY i KOTÁNYI. Jest też wiele rozwiązań niestandardowych, np. marka WEDEL stworzyła specjalny layout z prostym, obrazkowym przepisem na kruche ciasteczka z czekotubką w roli głównej, Raiffeisen POLBANK z instrukcją oszczędzania, a MERCEDES z pomysłem na (nie)praktyczną zabawę w „zmalowane w drodze”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Zależało nam na tym, aby materiały reklamowe były spójne, zarówno z tematyką, jak i estetyką wydania specjalnego. Proponowaliśmy marketerom rozwiązania niestandardowe i fachową pomoc w ich realizacji. Dzięki temu zabiegowi reklamy stały się integralną częścią magazynu.” – mówi Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.
Wydanie specjalne KUKBUK Dzieciaki w stacjonarnych salonach prasowych będzie dostępne przez 3 miesiące, natomiast w sklepie internetowym na www.kukbuk.com.pl – przez cały rok.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024