W akcji krwiodawstwa wzięli udział nie tylko pracownicy firmy, Life Plannerzy® i współpracownicy z warszawskich oddziałów, ale także pracownicy firm sąsiadujących z towarzystwem: Skanska Property Poland, Skanska Residential, Development Poland i Bank Zachodni WBK.
– Czasem jeden gest może uratować komuś życie, dlatego chętnie niesiemy pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Jest to spójne z misją naszej firmy. Cieszymy się, że do zorganizowanej przez nas akcji przyłączyły się sąsiadujące z nami firmy, bo dzięki nim będziemy mogli wspólnie pomóc jeszcze większej liczbie pacjentów w potrzebie – komentuje Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Pramerica Życie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W akcji krwiodawstwa wzięło udział 46 osób, spośród których 26 dawców przeszło pozytywną kwalifikację i oddało w sumie 11,7 litrów krwi uzupełniając tym samym zasoby krwi w RCKiK.
Niskie zasoby krwi w okresie letnim spowodowane są zwiększoną liczbą wypadków komunikacyjnych. Nie sprzyjają też wahania temperatury i ciśnienia, które mogą wpływać na pogorszenie stanu zdrowia osób cierpiących na choroby serca, czy układu krążenia, a w razie zaostrzenia objawów pacjenci Ci mogą wymagać transfuzji. Dodatkowo wyjazdy dawców do krajów tropikalnych stanowią jedną z przyczyn wykluczenia podczas oddawania krwi. Z tych powodów ważne jest, aby jak najwięcej osób oddawało regularnie krew.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024