Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Schulz z konkursem dla Śniadaniowej

Bielmar - producent Śniadaniowej, uruchomił konkurs konsumencki, w którym łącznie do wygrania jest 80 000 złotych. Za jego obsługę odpowiada agencja Schulz brand friendly.
O autorze
0 min czytania 2017-09-13

Konkurs polega na zakupie dowolnej margaryny Śniadaniowa, produkowanej przez firmę Bielmar. Zadaniem uczestnika jest dokończenie zdania konkursowego „Moje śniadanie ze Śniadaniową to…” i przesłanie go SMS’em wraz z numerem paragonu. Jury codziennie nagrodzi dziesięciu laureatów, którzy otrzymają nagrody w wysokości 100 złotych. Wśród nich wyłonionych zostanie dwóch głównych zwycięzców, którzy wygrają po 10 000 złotych. Lista nagrodzonych osób będzie znajdowała się na dedykowanej stronie internetowej. Konkurs potrwa do 6 listopada 2017 roku.

Kampania prowadzona będzie głównie w sklepach stacjonarnych. Uzupełnią ją także działania digitalowe.

Za obsługę konkursu odpowiedzialna jest agencja Schulz brand friendly, która współpracuje ze Śniadaniową od 2016 roku. Agencja przygotowała dla marki kampanię „Wiele śniadań, jedna śniadaniowa”, w której nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj