fot. adweek.com
Najnowszym wymysłem marki była kontekstowa kampania OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Lata 90. tutaj? Jest 80% szans, że towar pochodził z kartelu Cali „, mówią przezroczyste naklejki umieszczone w toaletach. Obok naklejki znajduje się wizerunek zwiniętego 1 dolara i białego proszku.
Podczas ostatniego, nieudanego meczu Polska-Dania, marketingowcy Netflixa postanowili wyróżnić się na tle reklamodawców i wyemitowali istną perełkę. Materiał zwraca na siebie uwagę przez pomysł skrojony na miarę serialu oraz perfekcyjnie dobrany czas emisji spotu. Zobaczcie!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nowy sezon Narcos to nie tylko reklama w polskich mediach. Netflix stworzył reklamę outdoorową o nazwie „The White Countdown” w Paryżu. W Alei Łuku Elizejskiego stanęła olbrzymia klepsydra wypełniona „kokainą”, która miała odliczać dzień premiery nowego sezonu.