Jego wsparcie otrzyma również dział sprzedaży, który czerpać może z wieloletniego doświadczenia Kobylarza w zakresie prowadzenia projektów new businessowych. Pod jego nadzorem będą przebiegać również działania marketingowe i PR’owe promujące Spółkę.
Kobylarz z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w Interii, agencjach; TESTA Communications, Semahead czy Ivision.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wśród zrealizowanych kampanii można wymienić projekty realizowane dla Subaru Polska, Philip Morris Polska, Prymat, Black Red and White, ista Polska, PBSbank, Interia.