Nowe logo chroma.pl przekracza granice

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe logo chroma.pl przekracza granice

Chroma.pl, najszybciej rozwijająca się drukarnia internetowa, zmieniła logo. Projekt powstał na bazie prostokąta, w który wpisywane są kolorowe grafiki. Napis w logotypie celowo wysuwa się poza obszar znaku, by nawiązać do wykraczania poza granice. Całość ma symbolizować innowacyjności...

...i nieograniczone możliwości, jakie daje Chroma.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowe logo nawiązuje do słowa „chroma” oznaczającego w języku greckim kolor. W wersji bazowej jest monochromatyczne, jednak doskonale koresponduje z wielobarwnym tłem i sprawdzi się w każdym formacie.

Moim zadaniem było stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, który jest nowoczesny i dynamiczny. Logo może przyjąć prawie każdą formę i kolor, żeby jak najlepiej oddać ducha marki i prezentowane przez nią wartości – podkreśla Mariusz Wnęk, autor projektu.

Logo wyróżnia prosty, geometryczny font bezszeryfowy zamknięty w prostokątny obszar, który nawiązuje do metalowych czcionek używanych przez zecerów. Pomysł odnosi się do branży poligraficznej, z której wywodzi się Chroma.

Prezentacja znaku towarzyszy uruchomieniu nowej odsłony sklepu internetowego drukarni Chroma.pl. Zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami serwis działa pod adresem beta.chroma.pl. Przejrzysty i funkcjonalny panel wzbogacono nowoczesną grafiką.

Chroma to jedna z najbardziej innowacyjnych drukarni w Internecie. Nowa identyfikacja wizualna nawiązuje do możliwości, jakie daje swoim klientom. Odświeżony wizerunek podkreśla poziom i jakość oferowanych wydruków.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij