Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Audi wykorzystuje silniki samochodów jako instrumenty w orkiestrze. Zobaczcie słynne motywy seriali we wzniosłych aranżacjach

Audi wykorzystuje silniki samochodów jako instrumenty w orkiestrze. Zobaczcie słynne motywy seriali we wzniosłych aranżacjach
W niedzielę 17 września 2017 roku odbyło się wręczenie nagród Emmy. Jak wiadomo, marki w tym czasie zabijają się o czas antenowy. Audi tego dnia przygotowało coś specjalnego dla fanów muzycznych uniesień i ryków silnika.
O autorze
1 min czytania 2017-09-21

Muzyka – słuchamy jej, pracując, sprzątając, a nawet biorąc prysznic, a instrumentem może stać się każda rzecz, którą mamy w zasięgu ręki. Marka Audi postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.

Zobaczcie jak prezentują się motywy ze Star Treka, serialu komediowego „Zdrówko” i Mary Tyler Moore Show:



Jeśli ktoś z Was ma ochotę usłyszeć, jak motywy brzmią w oryginale:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


„Przez ostatnie kilka lat szeroki wybór programów telewizyjnych wzbudza w widzach nowe zaangażowanie. Chcieliśmy z radością uczcić progresywną rolę telewizji w naszej kulturze jako motoryzacyjny sponsor 69. Emmy Awards” – powiedziała Loren Angelo, wiceprezes marketingu Audi  w Ameryce – „Tegoroczne nagrody Emmy są uznaniem potęgi telewizji. „Audi Orchestra” składa hołd trzem najbardziej pamiętnym motywom telewizyjnym, interpretując każdą piosenkę w unikatowy sposób”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Venables Bell & Partners.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Marki motoryzacyjne coraz częściej pokazują, że wiedzą, iż mocny storytelling to podstawa. Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecującą przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.

PS2

Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.