Szczyt Ubezpieczeniowy w tym tygodniu

Na dniach odbędzie się pierwsza w Polsce internetowa konferencja skierowana do sektora ubezpieczeniowego. Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego wystąpi kilkudziesięciu ekspertów z Polski i zagranicy.
O autorze
1 min czytania 2017-09-26

Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce jest uważany za największy wśród państw Europy Środkowej. Według badania firmy Inteliace Research jego wartość jest wyceniana na 13 mld euro. Szacuje się, że do 2018 roku dynamika rozwoju rodzimego rynku asekuracyjnego utrzyma się na poziomie 4% rocznie.

Pomimo tych optymistycznych prognoz, ta gałąź polskiej branży finansowej jest uważana za ostatnią, w której nie doszło do rewolucji technologicznej. Czy rodzimy sektor ubezpieczeniowy ma szansę powtórzyć historię usług bankowości internetowej, które są uważane są za jedne z najbardziej nowatorskich w Europie?

Ta kwestia będzie jednym z tematów poruszonych podczas nadchodzącego Szczytu Ubezpieczeniowego. Wydarzenia, które odbędzie się w nietypowej formule – wyłącznie w internecie. Podczas dwóch wieczorów (28 i 29 września) w sieci zostanie opublikowanych kilkadziesiąt 20-minutowych wystąpień prelegentów.

Wachlarz tematów, które zostaną poruszone przez praktyków i ekspertów z branży ubezpieczeniowej, będzie ogromny. W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego pojawi się sporo wystąpień dotyczących wykorzystania marketingu internetowego (SEO, social media, wideo, email). Nie zabraknie wątków związanych ze sferą HR, sprzedażą, technologią, a także prawnymi uregulowaniami. Pojawi się także nieco bardziej wyspecjalizowanych prelekcji, np. o tajnikach sprzedaży ubezpieczeń grupowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Swoją wiedzą podzielą się m.in. Arkadiusz Bednarski, Rafał Mróz, Paweł Tkaczyk, Mikołaj Winkiel, Piotr Czublun, Igor Rusinowski, Rafał Pikul oraz Rain Takahashi.

Mam nadzieję, że Szczyt Ubezpieczeniowy wpisze się jako cykliczne wydarzenie dla branży ubezpieczeniowej; jako wydarzenie oferujące wystąpienia prominentnych gości z gotowymi zestawami porad do natychmiastowego wdrożenia – przyznaje Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli rodzimego sektora ubezpieczeniowego, w szczególności do: agentów, brokerów oraz reprezentantów multiagencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Udział w Szczycie Ubezpieczeniowym jest darmowy.

(28-29.09 – czwartek, piątek) szczytubezpieczeniowy.pl