OTCF rusza z nową kampanią marki 4F

W kampanii promującej sezon AW17 marka 4F przewrotnie zachęca do „ubierania” emocji, zabawy. Idea kreatywna „Zakładaj” namawia do czerpania satysfakcji ze sportu, który jest przyjemny i dostępny dla każdego.
O autorze
1 min czytania 2017-09-29

Marka 4F zaprasza swoich fanów w sportową podróż, której chce być partnerem.

Osią kampanii jest słowo „Zakładaj”, które odwołuje się wprost do zakładania ubrań, ale także pozytywnych emocji towarzyszących nam każdego dnia. Z tym co nosimy i w jakich sytuacjach wiążą się emocje, plany, oczekiwania oraz marzenia. W najnowszej kampanii chcemy pokazać, że marka 4F jest empatyczna, bo słucha oraz tworzy produkt odpowiadający konkretnym potrzebom konsumenta. Ubranie to nasza druga skóra, chcemy czuć się w niej przyjemnie i wygodnie. – mówi Jagoda Bugaj, general manager ds. marketingu sportowego. Dlatego zakładając na siebie ubrania z najnowszej kolekcji marki 4F, zakładamy na siebie jednocześnie radość, zabawę, spontaniczność czy też wreszcie poczucie wygranej. To właśnie te emocje zazwyczaj łączą się z uprawianiem sportu i motywują do aktywności fizycznej. To chcieliśmy pokazać w nowej kampanii marki 4F. – dodaje J. Bugaj.

Kreacja kampanii to odpowiedź na pytanie „Co zakładasz?”. Ponieważ sport to radość, zabawa, zaangażowanie, przyjaźnie, rywalizacja i budowanie wiary we własne możliwości, marka 4F odpowiada: zakładaj spontan, zakładaj energię, zakładaj emocje, zakładaj wygraną.

Kampania „Zakładaj emocje 4F” będzie prowadzona w internecie oraz w sklepach 4F w całej Polsce (BTL). Dodatkowo na stronie, została uruchomiona akcja „Zakładaj energię”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację kampanii przygotowała i wyprodukowała agencja RED8 Digital. Zdjęcia wykonał Mateusz Nasternak z Jasna Sprawa Studio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing