HRK S.A. z nowym działem wyspecjalizowanym w rekrutacji dla branży mediowej

W odpowiedzi na potrzeby rekrutacyjne domów mediowych, agencji reklamowych i wydawców HRK S.A., największa polska firma doradztwa personalnego, utworzyła wyspecjalizowany dział Media. Na jego czele stanęła Katarzyna Bednarska.
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

Ciągły rozwój branży mediowej sprawia, że na rynku brakuje osób o odpowiednich kwalifikacjach, a domy mediowe, agencje reklamowe i wydawcy mają coraz większe trudności z pozyskiwaniem pracowników. Zespół HRK Media odpowiada na potrzeby rynku i wspiera firmy w rekrutacji najlepszych specjalistów w takich obszarach jak: SEO, SEM, social media, PR, media planning i programmatic. Od drugiego kwartału 2017 roku konsultanci działu Media zrealizowali kilkanaście projektów na stanowiska zarówno asystenckie, jak i specjalistyczne oraz menedżerskie.

Dotychczas HRK S.A. oferowała usługi rekrutacyjne w ramach działu Media & Fashion. W celu zwiększenia profesjonalizacji oraz jakości usług dla firm z branży mediowej spółka zdecydowała o rozdzieleniu tych obszarów i wyodrębnieniu wyspecjalizowanego działu HRK Media, który swoje działania rekrutacyjne wspiera stałym monitoringiem branżowego rynku pracy i identyfikacją kandydatów w oparciu o profesjonalną analizę rynku oraz własną bazę danych.

Funkcję zarządzania nowym działem HRK powierzono Katarzynie Bednarskiej, specjalistce z 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej i reklamowej. Ekspertka w swojej karierze odpowiadała za działania z zakresu mobile marketingu, zakupu i planowania mediów oraz projektowania stron internetowych i aplikacji natywnych . W HRK jest odpowiedzialna za realizację projektów rekrutacyjnych, rozbudowę zespołu eksperckiego oraz rozwój i wsparcie całego działu Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj