Kiwi zabiera w podniebną podróż po Nowej Zelandii. Zobacz najnowszą kampanię Air New Zealand

Kiwi zabiera w podniebną podróż po Nowej Zelandii. Zobacz najnowszą kampanię Air New Zealand
W ciągu roku o 26% wzrosła ilość osób, które podróżowały z Nowe Zelandii do UK, dlatego państwowe linie lotnicze stworzył spot, w którym „zatrudnili” aktorów zwracających uwagę na korzyści płynące z podróżowania tymi liniami oraz podkreślają, że nowozelandzkie liniae lotnicze są wygodniejsze niż...
O autorze
1 min czytania 2017-10-10

…myślisz.

Stworzona z innowacyjności i kreatywności kampania linii lotniczych zabiera widzów w podróż w locie, aby pokazać piękno Nowej Zelandii na niebie i nie tylko. W reklamie nacisk położono na ukazanie krajobrazu. Na pokładzie linii posmakujesz najlepszego nowozelandzkiego wina oraz skosztujesz, jak smakuje to państwo.

A teraz oddaj się w ręce „Pete”, ptaka kiwi, którego głos zapewnia Sam Neill, gwiazda Parku Jurajskiego 😉

Spot pierwszej część kampanii, którą firmował Dave – inny przedstawiciel marki – możecie zobaczyć poniżej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W innej kampanii nowozelandzkie linie lotnicze zainspirowane przygodą Alicji w Krainie Czarów, podjęły współpracę z amerykańskimi aktorami oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży. Do współpracy zaprosiły aktorów: Katie Holmes i Cuba Gooding Jr., którzy w bajkowy sposób przedstawiają piękno kraju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niedawno Air France poinformowało, że przygotowuje się do uruchomienia nowych linii lotniczych, które stworzone są specjalnie dla pokolenia millenialsów. Znakiem rozpoznawczym nowej linii Air France, jest żywy, jaskrawoniebieski kolor, który ma rzucać się w oczy. Stroje załogi odbiegać będą od standardowego wyglądy firmowego, koszulki polo, obcisłe jeansy i trampki będą wyróżniać personel na pokładzie!