14 krajów, 14 rynków, 14 wizji content marketingu. Zapraszamy na CANnual Conference 2017!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
14 krajów, 14 rynków, 14 wizji content marketingu. Zapraszamy na CANnual Conference 2017!

Content marketing w regionie CEE – jego możliwości, perspektywy i najlepsze rynkowe praktyki – będzie tematem przewodnim tegorocznej CANnual Conference, organizowanej przez weCAN, sieć afiliacyjną niezależnych agencji komunikacyjnych z Europy Środkowo-Wschodniej.

Podczas spotkania w Pradze, 17 października br., zaprezentowana zostanie również trzecia edycja przewodnika po branży reklamowej w regionie CEE – CANnual Report 2017.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O rosnącej roli content marketingu we współczesnej komunikacji, najlepszych związanych z nim praktykach oraz wpływie na każdy z rynków, podczas konferencji dyskutować będą specjaliści z regionu. Walk - z wykładem „Digital. The coin with many faces” – będzie reprezentował Sebastian Oszczepaliński, Digital Development Director Walk Digital.

Temat content marketingu został również obszernie omówiony w tegorocznej edycji CANnual Report. Jego misją niezmiennie pozostaje dostarczanie wiedzy firmom działającym w regionie CEE na temat trendów komunikacyjnych Europy Środkowo-Wschodniej oraz specyfiki rynku reklamowego w krajach, w których funkcjonują podmioty zrzeszone w weCAN. 320-stronicowy raport zawierający dogłębne analizy i najważniejsze dane, pochodzące z 14 rynków (Bułgaria, Czechy, Estonia, Chorwacja, Polska, Łotwa, Litwa, Węgry, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Ukraina), przedstawia wpływ czynników społecznych, politycznych i ekonomicznych na rynki lokalne oraz ocenia ich rozwój w obszarze digitalu.

Publikacja ukazuje dynamiczny wzrost wartości rynku reklamowego w Europie Środkowo-Wschodniej z 9,9 mld EUR w 2015 roku do 11 mld EUR w 2016 roku, co potwierdza jego niesłabnący potencjał rozwojowy. Nadal najchętniej wykorzystywanym medium pozostaje telewizja, a popularność reklamy prasowej spada w takim samym tempie, w jakim wzrasta popyt na rozwiązania z obszaru digital. Trend ten nasilił się w ciągu ostatnich trzech lat, w 2014 roku wydatki na działania w digitalu były większe o 4% niż wydatki na reklamę w prasie, a już w 2016 roku różnica ta wynosiła 17%.

W raporcie opublikowano również kolejny weCAN Ranking, który przedstawia udział procentowy wydatków na reklamę per capita w odniesieniu do nominalnego PKB w danym kraju. Interpretacja wartości wskaźnika pozwala ocenić czy rynek reklamy jako sektor gospodarki jest silniejszy, czy słabszy niż sugerowałaby ogólna sytuacja ekonomiczna kraju. W zestawieniu Polska znalazła się na drugim miejscu.

CANnual Conference 2017 odbędzie się 17 października br. w galerii „Černá Labuť” w Pradze. Szczegółowe informacje na temat wydarzenia są dostępne pod adresem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij