Kobiecy sutek po raz pierwszy w telewizji śniadaniowej! Wszystko w słusznej sprawie!

Kobiecy sutek po raz pierwszy w telewizji śniadaniowej! Wszystko w słusznej sprawie!
Październik jest miesiącem, który już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie podejmujemy tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz leczeniem nowotworów piersi.
O autorze
1 min czytania 2017-10-13

CoppaFeel, w dość ciekawy sposób, zachęca do samobadania piersi.

Po raz pierwszy w brytyjskiej telewizji pokazano kobiecy sutek. Spot został stworzony, aby zachęcać młode dziewczyny do samobadania piersi w celu wykrywania nietypowych zmian, które mogą oznaczać raka piersi. Codziennie dotykamy różnych przedmiotów, począwszy od pączków, aż do kluczy strojących piania, zatem dlaczego nie dotykamy siebie, jeśli miałoby to uratować nasze ciało?

Reklama będzie wyświetlana na żywo w programach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii od 16 października, a także w salach kinowych i specjalne stworzonych billboardach.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla wszystkich miłośników małych, średnich i dużych kobiecych piersi, Ruch Breast Cancer Assistance (MACMA) zaprezentowała spot „Everybody Loves Boobs”, który ma podnosić świadomość społeczną na temat choroby, która dotyka prawie 1,7 miliona kobiet rocznie na całym świecie. Mowa tu o raku piersi.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak rozpoznać u siebie zmiany chorobowe? “Poznaj swoje cytryny” to niezwykła kampania, która dzięki 12 zdeformowanym cytrynom obrazuje, jak mogą wyglądać zmiany nowotworowe na kobiecych piersiach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W październiku 2016 roku powstała kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych.