W ramach współpracy Cut The Mustard zrealizowała dwa spoty telewizyjne, które są od października emitowane w TV.
W reklamie środka przeciwbólowego Etopiryna możemy zauważyć odświeżenie wizerunku marki. Jednocześnie wykorzystano dyskretne nawiązanie do dobrze znanej Goździkowej, którą teraz zastąpiła nowoczesna mama bohaterki, zmagającej się z bólem głowy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Komunikacja Pyralgina to natomiast silne nawiązanie do korzeni leku, czyli dawnej dostępności tylko na receptę. W reklamie poznamy historię bohaterki i jej dramatycznego wypadku, w którym to Pyralgina okazała się pierwszą pomocą na jej silny i dokuczliwy ból.
Za strategię i koncepcję działań dla obydwu marek leków, odpowiada Cut The Mustard. Produkcją spotów zajął się Watchout Productions a reżyserią Marek Cichy.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, woda ID’EAU, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing