Jesienna kampania Coccodrillo i agencji Pomarańcza

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jesienna kampania Coccodrillo i agencji Pomarańcza

Coccodrillo po raz kolejny promuje nową kolekcję ubrań i akcesoriów dla dzieci w komunikacji o zasięgu ogólnopolskim. We wrześniu ruszyła najnowsza kampania OOH, ponownie realizowana przez poznańską agencję Pomarańcza.

Od kilku lat fundamentem komunikacji Coccodrillo są wizerunkowe sesje fotograficzne z udziałem dziecięcych modeli. Dwa razy w roku – wiosną i jesienią – przy okazji wprowadzania na rynek nowych kolekcji, działania promocyjne marki są intensyfikowane. Tak też stało się i tym razem –  zróżnicowane materiały z sesji, zarówno te bardziej wizerunkowe, jak i te produktowe, zostały wykorzystane w kreacjach billboardów i citylightów umieszczonych w  wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce. Uzupełnieniem kampanii jest także aktualny katalog oraz materiały POSM, m.in. aranżacje witryn sklepowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pomarańcza, podobnie jak przy poprzednich kampaniach, w ramach długofalowej współpracy z Klientem, odpowiedzialna była za koncept kreatywny, realizację sesji, jak i egzekucję kreatywną kampanii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij