Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ANWIL promuje Włocławek i talent swojego pracownika

Dwanaście rysunków przedstawiających charakterystyczne budynki i krajobrazy Włocławka znalazło się na kartach limitowanej serii kalendarza firmowego ANWILU na 2018 rok. Szkice wyszły spod ręki Andrzeja Stefańskiego, włocławianina, a od 30 lat pracownika Wydziału Produkcji PCW w spółce.
O autorze
1 min czytania 2017-10-20

ANWIL przyczynia się zarówno do rozwoju zawodowego pracowników, jak i do realizacji ich zainteresowań w czasie wolnym. Jednym z zatrudnionych w spółce, którego talent plastyczny włocławska firma postanowiła zaprezentować szerokiej publiczności jest Andrzej Stefański.

Dwa lata temu zgłosił się on do programu „Ludzie z pasją” – inicjatywy ANWILU, w ramach której pracownicy mogą ubiegać się o różne formy wsparcia dla swojego hobby. Pokłosiem udziału Andrzeja Stefańskiego w tym przedsięwzięciu była jego pierwsza autorska wystawa, która odbyła się w 2015 roku na terenie spółki.

Na kolejną prezentację jego twórczości nie trzeba było długo czekać, ponieważ już cztery miesiące później pokazał on swoje prace podczas ekspozycji pt. „Rysunek wczoraj i dziś” w galerii Centrum Kultury „Browar B.” we Włocławku.

Zmotywowany do tworzenia kolejnych rysunków Andrzej Stefański postanowił przenieść na papier obiekty architektoniczne i krajobrazy Włocławka. Między innymi te prace zostały zaprezentowane podczas tegorocznej wystawy rysownika pt. „W trzech odsłonach”, która odbyła się we wrześniu w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Zdzisława Arentowicza. To spośród zaprezentowanych wówczas dzieł ANWIL wybrał dwanaście, które stanowią ilustracje limitowanej edycji kalendarza na 2018 roku. Publikacja trafi do kontrahentów i partnerów zewnętrznych współpracujących z chemicznym przedsiębiorstwem z Grupy ORLEN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj