Rusza „Kropla Prawdy” – internetowy serial marki Ballantine’s i agencji MullenLowe Warsaw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza „Kropla Prawdy” – internetowy serial marki Ballantine’s i agencji MullenLowe Warsaw

Tajemnicza butelka whisky, bar z niezwykłymi gośćmi oraz mroczna tajemnica…

Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła internetowy serial fabularny z gatunku kina “noir” z mocną historią i gwiazdorską obsadą. Celem projektu jest wciągnięcie Polaków w fascynujący świat whisky i przekazanie im wiedzy o złotym trunku w przystępny i angażujący sposób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W rolach głównych występują Wojciech Zieliński, Jacek Koman, Olga Frycz i Marek Bukowski oraz Tede i Czesław Mozil. Serial składa się z 5 odcinków, które są emitowane na fanpage’u marki na Facebooku oraz na kanale Youtube. Serial wspiera internetowa kampania promocyjna autorstwa MullenLowe Warsaw.

Scenariusz serialu stworzyła agencja MullenLowe Warsaw wraz z reżyserem Tomkiem Kapuścińskim, który wspólnie z Karoliną Lewicką (Konqubinat) stanął za kamerą. Za produkcję serialu odpowiedzialne było studio filmowe OTO, a wsparcie PR kampanii zapewniła agencja MSL Group.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij