Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Team kreatywny Artegence wygrywa konkurs Young Drummers

Zespół z agencji Artegence – Bartosz Chlebowicz i Michał Orlikowski – stworzył zwycięskie projekty plakatów dla miasta Lublany, w międzynarodowym konkursie Young Drummers, organizowanym przez Golden Drum.
O autorze
0 min czytania 2017-10-23

Gala odbyła się w piątek 20 października w Grand Hotel Union, w stolicy Słowenii.

Zwycięskie prace będą oficjalnymi plakatami Lublany.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj