Marta Sadluk z Hill+Knowlton Strategies do Kolko

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Sadluk z Hill+Knowlton Strategies do Kolko

Z początkiem czerwca br. do zespołu Kolko dołączyła Marta Sadluk, wcześniej junior account executive w Hill+Knowlton Strategies.

W Hill+Knowlton Strategies Marta Sadluk pracowała od 2010 roku, początkowo dla klientów korporacyjnych (Michelin, Boeing, Ergo Hestia), a następnie dla branży technologicznej (Panasonic). W Kolko Marta Sadluk będzie się zajmowała obsługą klientów z segmentu mediów i marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolko to agencja istniejąca na rynku od 2010 roku. Specjalizuje się w obsłudze PR firm z branży nowych technologii. Do jej kluczowych klientów należą: grupa mediowa Aegis Media w Polsce, fundusz technologiczny IQ Partners S.A., agencja Socializer S.A., klub zakupowy Zlotewyprzedaze.pl.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij