Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Apple Music tworzy swoją tożsamość wokół światowej klasy artystów. Wyrusz w świat okładek znanych albumów

Apple Music tworzy swoją tożsamość wokół światowej klasy artystów. Wyrusz w świat okładek znanych albumów
Użytkownicy Apple mogli wczoraj na kanale marki obejrzeć spot promujący Apple Music w bardzo ciekawy sposób. Logo serwisu to centralny punkt spotu, który w bardzo charakterystyczny sposób nawiązuje do popularnych okładek albumów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-02

W reklamie oprócz charakterystycznych okładek widzimy krótkie urywki ze znanymi artystami. W wideo zobaczycie m.in.: Boba Dylana, Eminema, Dr. Dre, Demi Lovato, Kendrick Lamar czy Drake’a.

Kto odgadnie najwięcej okładek? Czas start!

PS

Pandora, platforma do streamingu muzyki, miała kiedyś bardzo podobny pomysł. Ich spot prezentował nam spory kawałek muzycznej historii. Prince, The Doors, Metallica, Joy Division czy Rolling Stones to tylko część klasyków, które mogliśmy usłyszeć i zobaczyć w spocie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot był częścią kampanii, która miała na celu uczczenie indywidualności i zróżnicowania gustów muzycznych użytkowników aplikacji.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy YouTube promowało swoją nową aplikację Youtube Music, wypuściło kilka ciekawych spotów. Ich krótkie historyjki uświadamiają nam, że wybrany gatunek muzyczny mówi nam bardzo wiele o ich osobowości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS3 

W 2015 roku eBay wydało jedną z najzabawniejszych i najbardziej zaraźliwą. Marka połączyła design i muzykę, by pokazać, jak ogromną ilość produktów można znaleźć w sklepie!