Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Redcoon.pl – w lepszą stronę technologii

Sklep Internetowy z elektroniką Redcoon.pl przechodzi metamorfozę, by zapewnić użytkownikom maksymalną wygodę i komfort podczas zakupów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-03

Wsłuchując się w opinie swoich klientów, sklep przygotował akcję specjalną „Lepsza strona technologii 10/10”, w ramach której każdy fan elektroniki może wziąć udział w udoskonalaniu serwisu, a przy okazji wygrać bardzo atrakcyjne nagrody oraz kupony rabatowe. Akcja odbywa się na stronie.

Redcoon.pl jest jednym z najlepiej rozwijających się sklepów internetowych, oferujących elektronikę użytkową. W swojej nowej odsłonie sklep położył jeszcze większy nacisk na potrzeby klientów, wprowadzając bardziej przyjazną wersję strony www i nową komunikację. Rozpoczynająca się właśnie akcja „Lepsza strona technologii 10/10” jest kolejnym etapem zmian, w którym sami użytkownicy zaproponują pomysły na modernizację i rozwój serwisu. Projekt polega na przeprowadzeniu ankiet na temat potrzeb i oczekiwań klientów wobec sklepu internetowego, oferującego elektronikę. Na podstawie zebranych odpowiedzi wybranych zostanie 10 propozycji zmian, które w trakcie kolejnych 10 miesięcy będą sukcesywnie wdrażane. Ubezpieczenie do każdego smartfona? Darmowa dostawa z wniesieniem? Dlaczego nie?! Redcoon.pl wierzy, że na rynku sklepów z elektroniką online można zrobić dla klientów znacznie więcej.

– Może nam się wydawać, że w obliczu coraz to nowszych technologii i rozwiązań, wpływających na wygodę zakupów w Internecie, znamy już wymagania i potrzeby każdego klienta – mówi Marcin Opaliński, E-Commerce Marketing Manager w Redcoon.pl – Warto jednak wysłuchać opinii użytkowników, aby móc zaoferować jeszcze lepsze i bardziej dopasowane usługi. Chcemy skoncentrować się na potrzebach klientów, dlatego oddajemy im głos w sprawie dalszych modernizacji serwisu. Korzystając z ich doświadczeń mamy szansę wyznaczyć nowe, ciekawe kierunki rozwoju.

Osoby biorące udział w ankiecie nie tylko zaangażują się w tworzenie lepszej strony technologii, ale też zyskają szansę na wygranie co miesiąc niezwykle atrakcyjnych nowości produktowych. Wystarczy wyrazić swoją opinię na stronie 10na10.redcoon.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. W listopadzie główna nagroda to Samsung Galaxy Note 8! Poza główną nagrodą, raz w miesiącu sklep rozda dwa kupony o wartości 200 zł do wykorzystania na dowolne zakupy w Redcoon.pl, a za sam udział w ankiecie uczestnik otrzyma kod rabatowy w wysokości 10 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj