Współpraca Fisza i Reebok to ewenement na polskiej scenie streetwearowej. Po raz pierwszy lokalny artysta miał okazję zrealizować swój projekt modelu znanej marki, który dostępny będzie w dystrybucji w sklepach w całej Europie.
W ramach działań agencja zrealizowała video – promujące kolaborację, cykl contentu do social media oraz kampanię seedingową i PR. Jest to kolejny projekt realizowany dla tej marki przez albo/albo. Od niemal roku agencja prowadzi dla Reeboka platformę Classic Trax – label muzyczny w ramach którego artyści różnych nurtów nagrywają wspólne, promowane poprzez markę, utwory.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024