PR Calling zadba o działania komunikacyjne iTaxi

Wraz z początkiem listopada do klientów agencji PR Calling dołączyła marka iTaxi. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.
O autorze
1 min czytania 2017-11-14

iTaxi to polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów taksówkarskich, która na rynku działa od ponad 5 lat. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Laur Konsumenta, czy certyfikat Rzetelna Firma 2016. Zespół firmy tworzy największą w Polsce platformę, która oferuje dostęp do legalnych taxi w całej Polsce. iTaxi działa obecnie w ponad 150 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Firma jest również leaderem w segmencie B2B, oferując nie tylko same przejazdy dla firm, ale też systemy do kontrolingu i rozliczanie przejazdów firmowych.

iTaxi to nowoczesna firma działająca w oparciu o nowe technologie. Z kolei my, jako agencja, specjalizujemy się właśnie w działaniach PR dla przedsiębiorstw z sektora new-tech, ale mamy również doświadczenie w obsłudze marek z branży motoryzacyjnej. iTaxi to świetne połączenie tych dwóch sfer, dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie owocna – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za wdrożenie i koordynację działań promocyjnych iTaxi odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR Specialist w PR Calling.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj