Hill+Knowlton Strategies rozpoczyna współpracę z Black Red White

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hill+Knowlton Strategies rozpoczyna współpracę z Black Red White

Na początku listopada, do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka Black Red White – najchętniej wybierana marka meblarska w Polsce, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz.

Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach współpracy z Black Red White odpowiada za doradztwo strategiczne, wdrożenie platformy komunikacyjnej w oparciu o ideę marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, bieżące prowadzenie biura prasowego oraz realizację działań z zakresu influencer marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Black Red White już od ponad 25 lat proponuje najbardziej rozbudowaną ofertę wyposażenia wnętrz dostępną na rynku – wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo, dzięki czemu marka odpowiada na potrzeby konsumentów o różnych gustach. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie czy jadalni.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij