Agencja ASAP&ASAP Communication odpowiada za nową komunikację rekrutacyjną Volvo Trucks

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja ASAP&ASAP Communication odpowiada za nową komunikację rekrutacyjną Volvo Trucks

We współpracy z ASAP&ASAP Communication, Volvo Trucks przygotowała platformę rekrutacyjną dla mechaników. 

Osią działań strategicznych jest strona internetowa: www.mechanikzwyboru.pl, na której użytkownicy mogą znaleźć informacje dotyczące warunków zatrudnienia oraz formularz rekrutacyjny. Platforma została wzbogacona videocontentem w postaci storytellingowych filmów, wpisujących się w lifestylową opowieść o zawodzie mechanika, nakręconych z udziałem pracowników Volvo. Na stronę przekierowuje kampania display oraz działania w social media. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

ASAP&ASAP Communication odpowiada za koncepcję kampanii digital, produkcję i kreację landingpage’a oraz zakup mediów. 

Wśród klientów obsługiwanych przez Asap&Asap Communication są m.in. Volvo Trucks, Dacia (Renault), Roche Diagnostics, Frontline (Boehringer-Ingelheim), Renault Trucks, Ceneo, No-Spa, Biedronka, Allegra, Jeronimo Martins i Esaliens (dawniej Legg Mason).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij