OleOle.pl przebije ceny innych sklepów

"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej jednego z największych sklepów internetowych z elektroniką użytkową, AGD i RTV w Polsce - OleOle.pl
O autorze
1 min czytania 2017-11-21

W poniedziałek od samego rana wszystkich odwiedzających stronę OleOle.pl przywitała jej nowa odsłona z tajemniczym mężczyzną, ubranym w kimono do karate w roli głównej.

Uzupełnieniem i jednocześnie rozwiązaniem zagadki jest spot reklamowy, w którym występuje karateka, wyraźnie poirytowany zbyt wysokimi cenami w konkurencyjnych sklepach. Spot promujący akcję jest zrealizowany w nieco przerysowanej i komiksowej konwencji. 

Chcieliśmy z przymrużeniem oka pokazać odbiorcom, że w OleOle! nie zgadzamy się na wysokie ceny. Bohater naszego spotu efektownym ciosem przebija się przez ścianę, na której wcześniej zawiesił gazetki promocyjne innych sklepów. To samo robimy z cenami konkurencji na OleOle.pl – przebijamy je i oferujemy klientom te same produkty w bardziej atrakcyjnych cenach. – RAFAŁ URTATE, MENEDŻER DS. NOWYCH MEDIÓW, OLEOLE!

Gwarancja niższej ceny

OleOle! dotrzymuje obietnicy niższych cen.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Staramy się, by nasza oferta była najatrakcyjniejsza na polskim rynku. Codziennie porównujemy ceny produktów z cenami w innych sklepach internetowych: Mediamarkt.pl, Saturn.pl, Neonet.pl, Komputronik.pl, Mediaexpert.pl, X-kom.pl. Wiele produktów w naszej ofercie jest w cenach niższych niż u konkurencji. – ANNA SZYBIAK, MENEDŻER DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO, OLEOLE!

Jeśli jednak okaże się, że jest inaczej, OleOle! zaproponuje klientom niższą cenę produktu niż cena konkurencji. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania online

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania wideo ma charakter digitalowy. Spoty reklamowe emitowane będą w portalach YouTube oraz Facebook. Tam też karatekę będzie można spotkać najczęściej. W jakich sytuacjach? Co go spotka? Niebawem ujawnimy więcej szczegółów.

Nie można zapomnieć też o tradycyjnych mediach. O akcji „prze!BIJEMY ceny innych sklepów” będzie można usłyszeć również w radiu.

Za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja KISS digital, z kolei za produkcję spotu reklamowego – MANGUSTA FILM.