Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karolina Kowalczyk, Milena Gronau, Ada Kornecka i Antonina Scipio Del Campo awansują w Papaya Films

Karolina Kowalczyk i Milena Gronau obejmują nowe stanowisko Head Of Directors Representation. Będą rozwijać roster reżyserski Papaya Films na rynku lokalnym oraz promować twórców na rynkach wschodnich, nie tylko w Europie, ale i w Azji.
O autorze
0 min czytania 2017-11-21

Kowalczyk i Gronau pokierują czteroosobowym zespołem. Papaya reprezentuje na zasadach wyłączności m.in. Antoniego Nykowskiego, Karolinę Lewicką, Bartosza Dombrowskiego, Julię Rogowską i Iwonę Bielecką.

Ada Kornecka, dotychczas producent, zajmie stanowisko Head Of Music Video. Papaya jest pierwszym reklamowym domem produkcyjnym w Polsce, który otwiera specjalny dział do produkcji muzycznych. W 2018 roku planuje zrealizować 20 projektów, szczególną uwagę poświęcając twórcom niszowym i angażując w produkcje młodych reżyserów i operatorów.

Antonina Scipio del Campo, do tej pory pracująca jako Digital Publisher, obejmuje stanowisko Head Of Development, na które składa się m.in. rozwój projektu reportażowo – dokumentalnego Papaya Doc Hub oraz produkcja oryginalnych treści video. Scipio del Campo częściowo przejmie również obowiązki związane z programowaniem własnych platform dystrybucji Papaya Films.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj