Wielokanałowa promocja ELLE na Heineken Open’er Festival

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielokanałowa promocja ELLE na Heineken Open’er Festival

Agencja interakcji i innowacji faceADDICTED przygotowała dla magazynu ELLE ciekawą kampanię łączącą różne kanały komunikacyjne.

Podczas Heineken Open'er Festival każdy czytelnik ELLE mógł odebrać darmowy egzemplarz czasopisma wraz z prezentem niespodzianką. Po podaniu numeru telefonu w specjalnie na tę okazję przygotowanej aplikacji dostępnej na Facebooku 2 tygodnie przed festiwalem, otrzymywał MMS z kodem QR upoważniającym do odbioru prezentu w festiwalowym namiocie ELLE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Dzięki szerokim kompetencjom możemy proponować markom działania wielokanałowe, łączące ze sobą świat social media, mobile'u czy realny. W ten sposób zapewniamy kontakt z marką na wielu płaszczyznach – mówi Anna Robotycka, Partner zarządzający faceADDICTED.

 - Połączenie aplikacji mobilnej, facebooka oraz offline'u pozwala nam bardziej angażować ludzi w interakcję z marką i wzmacnia jej rozpoznawalność. Ten swoisty mix działań na różnych płaszczyznach pozwala nam na lepsze poznanie naszych klientów i tworzy fundamenty pod przyszłe działania komunikacyjne – mówi Izabela Skonieczna Brand Manager ELLE.

 Działania wielokanałowe sprawiły, że konsument wszedł w interakcję z marką w sieci, jak i poza nią, korzystając z Internetu, telefonu oraz będąc bezpośrednio na festiwalu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij