VERVA Street Racing 2016 nagrodzona na międzynarodowym konkursie Bea World Awards

Projekt VERVA Street Racing 2016 – Narodowy Festiwal Motoryzacji stanął na podium wśród najlepszych eventów świata w kategorii Sports Event w pierwszej globalnej edycji konkursu Best Event Awards. Jest to jedyna polska realizacja wyróżniona tą statuetką.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Przez 11 lat EuBea Festival był kluczowym wydarzeniem europejskiej branży eventowej. W jego ramach odbywał się konkurs European Best Event Awards, podczas którego nagradzane były najlepsze realizacje w Europie. W tym roku zarówno festiwal, jak i konkurs zyskały wymiar globalny, zmieniając się w Bea World Festival i Bea World Awards.

Do Best Event Awards 2017 zostało zgłoszonych 296 projektów z 27 krajów na całym świecie. Realizacje oceniało jury złożone z przedstawicieli czołowych firm o międzynarodowym zasięgu oraz stowarzyszeń eventowych z różnych państw. Przewodniczyła mu Andrea Faflíková, CEEMEA Senior PR & Event Manager w The LEGO Group. Wśród najważniejszych kryteriów oceny projektów znajdowały się kreatywność, innowacyjność, wykonanie, strategia, jakość oraz efekt biznesowy.

W ramach konkursu projekt VERVA Street Racing 2016 – Narodowy Festiwal Motoryzacji stanął na podium w kategorii Sports Event. Decyzja o wręczeniu statuetki została oparta na case study oraz spotkaniu z jury. W jego ramach zostały zaprezentowane między innymi założenia i największe wyzwania projektu.

VERVA Street Racing to cykliczne widowisko i festiwal motoryzacyjny, odbywający się od 2010 roku w Polsce. W 2016 roku wydarzenie po raz pierwszy miało miejsce na błoniach stadionu PGE Narodowego i było dedykowane rodzinom. W jego ramach w rodzinnej atmosferze pikniku motoryzacyjnego goście mogli nie tylko podziwiać legendy motoryzacji, najnowsze samochody, spektakularne wyścigi, pokazy kaskaderskie, ale także posłuchać największych gwiazd polskiej muzyki. Była to również rekordowa pod względem liczby gości edycja – wzięło w niej udział aż 110 tysięcy osób. Za realizację projektu odpowiadał Walk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj